Is het mogelijk mijn kast thuis te laten bezorgen?

Lundia schuifdeurkasten kunnen na productie direct bij je thuis worden afgeleverd.

Dit heeft voor jou de volgende voordelen:

  • je hoeft de goederen niet zelf af te halen in de bouwmarkt. Bij grote artikelen zoals kastdeuren voorkom je hiermee de noodzaak een aanhanger te gebruiken of een imperial op de auto te plaatsen
  • onze professionele bezorgdienst zorgt ervoor dat de producten netjes verpakt en onbeschadigd bij jou aankomen.

Voor de bezorgservice wordt een transporttarief van € 60 excl. BTW gehanteerd per order. Dit is een vast bedrag voor levering op één adres, ongeacht de grootte van jouw bestelling. Wil je gebruik maken van deze service, dan kun je dit aangeven op de bestelformulieren.

Bezorgdatum

Nadat de order is geplaatst zal binnen 12 werkdagen contact met je worden opgenomen, om een bezorgdatum af te spreken. De bezorging vindt plaats op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Bij de inplanning van bezorging krijg je een indicatie van de verwachte levertijd.

Indien je niet thuis kunt zijn op het afgesproken tijdstip, dan kan je jouw buurman of buurvrouw de goederen laten ontvangen. Om misverstanden te voorkomen, wordt hierover met je contact opgenomen.

Betaling

Je bestelt de producten in de bouwmarkt en je kunt daar aangeven dat de producten thuisbezorgd zullen worden. De kosten voor de producten en de kosten voor thuislevering betaal je op het moment van bestellen in de bouwmarkt. Bij aflevering hoeft alleen nog voor ontvangst te worden getekend. De kassabon van de bouwmarkt is jouw betalingsbewijs.

Bezorgvoorwaarden

  • De bezorgservice is mogelijk voor alle Lundia schuifdeurkast producten.
  • De levering geschiedt tot achter de eerste (voor)deur. Bij woonhuizen wordt de order in de hal op de begane grond geplaatst. Bij appartementen in de hal of portiek op de begane grond.
  • Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om de goederen te ontvangen en eventueel de bezorger te assisteren indien de aard van de goederen (gewicht, formaat) dit noodzakelijk maakt.
  • Als op het afgesproken adres en de afgesproken tijd niemand aanwezig is om de goederen te ontvangen, worden de goederen afgeleverd bij de bouwmarkt waar je de producten hebt gekocht.
  • Tot 48 uur voor levering kan je de geplande leverdag kosteloos wijzigen. Daarna wordt de transportplanning definitief.
  • Voor goede ontvangst van de goederen moet worden getekend. Zonder handtekening mag de chauffeur geen goederen afleveren.
  • Wanneer bij levering producten blijken te ontbreken of producten beschadigd zijn, dan geef je dit direct door aan de bezorger van Lundia. Hiervan dient een aantekening te worden gemaakt op de vrachtbrief.
  • Mocht je naderhand onverhoopt goederen missen of blijkt er schade aan een van de producten te zijn ontstaan, dan dien je binnen 48 uur contact op te nemen met de bouwmarkt waar je dit product hebt gekocht.

Contact

Indien je vragen hebt over de bezorgservice, dan kun je contact opnemen met de verkoper in de winkel.

Ook is het mogelijk jouw schuifdeuren en interieur te laten inmeten en monteren.

Terug naar het overzicht